Mundu aldakor batean, etengabeko berrikuntzari ateak ireki behar dizkiogu eskolan. Horrek esan nahi du, gure hezkuntza-eremuan, prozesu eta metodologia berriak sustatzen ditugula, ikasle guztien ikaskuntza-beharrak asetzeko.
Berrikuntza pedagogikoa bermatze aldera, ezinbestekoa da metodologia aktiboak aplikatzea ondoko ildotik: pentsamendu-estrategiak, lan kooperatiboa, diziplinarteko proiektuak eta adimen anitzak (linguistikoa, logiko-matematikoa, espaziala, musikala, intrapertsonala, pertsonartekoa, naturalista eta gorputz-zinestesikoa)
Diziplinarteko metodologia berritzaile eta aktiboa, talde-lan kooperatiboa sustatzen duena, errutinak eta pentsamendu-trebetasunak entrenatzen dituena, adimen anitzak garatzen dituena eta oinarrizko gaitasunen garapena bermatzen duena. Ikasleak dira beren ikaskuntza-prozesuaren protagonista, eta beren autonomia eta erantzukizuna garatzen dituzte. Pentsamendu kritikoa eta lankidetza-lana garatzen ditu, eta ikasitakoa bizitza errealeko egoeretan aplikatzen laguntzen du.
Ikasketa kooperatiboa talde-lanean oinarritzen den metodologia da, eta ezagutza eraikitzea eta gizarte-gaitasunak eta -trebetasunak eskuratzea du helburu. Eredu horren arabera, taldearen arrakasta kide bakoitzaren baliozko ekarpenarekin baino ez da posible, eta, beraz, kide guztiek beren ezagutza eta lana eman behar dute. Hainbat rol ezartzen dira: koordinatzailea, idazkaria, intendentea eta bozeramailea, txandaka. Hainbat teknika erabiltzen ditugu: arkatzak erdian, 1-2-4, orri birakaria…
Gaur egungo gizartea etengabe aldatzen ari da, eta alderdi hori bizitzako arlo guztietan ikus daiteke, batez ere, arlo profesionalean. Hemen gure ikasleek egokitzeko eta prest egoteko gai izan behar dute, ahalik eta modurik onenean, gaur egun existitzen ez diren lanei aurre egin ahal izateko.
Horregatik guztiagatik, Ikasgelan teknologia berriak integratzen ditugu ikaskuntza interaktibo eta pertsonalizatua sustatzeko.
Jado Ikastetxetik, gure ikasleei teknologia berrien erabilera arduratsuan laguntzeaz arduratzen gara, haien prestakuntzan lagunduz eta tresna teknologiko desberdinak erakutsiz, bai ikaskuntzakoak bai ezagutzakoak, digitalki gaituagoak izaten lagunduko dietenak.
Gure ikastetxean kudeaketa eraginkorra funtsezkoa da hezkuntza-kalitatea eta hezkuntza-komunitate osoaren ongizatea bermatzeko.
Lan-taldeetan oinarritutako plangintza estrategikoak eta bere jarraipenerako erabiltzen ditugun tresnek gure zentroko arlo guztien arteko koherentzia eta koordinazioa ziurtatzen dute.
Gainera, eskola-komunitate osoaren parte-hartze aktiboa sustatzen dugu hobekuntzak ezartzeko. Horrek barne hartzen ditu ikasleak, familiak, irakasleak eta irakasleak ez diren langileak, elkarlanerako eta konpromisorako giroa sortuz.